Listaxe de libros de texto, curso 2017/18.

A continuación pode consulta as listaxes:

• ESO. (actualización do 28 de setembro)
    • IMPORTANTE para 1º da ESO: Incorporámonos ao E-DIXGAL polo que algunhas materias non precisan libro no curso 2017/18.
    • Fondo solidario de libros:
      • Recomendase ao alumnado solicitante que non adquira os libros até a publicación das listaxes definitivas.
      • 15 de xullo:
      • Do 17 ao 19 de xullo:
        • Reclamacións na secretaría do centro.
      • 16 de setembro:
        • Listaxe definitiva de Admitidos.
          • Entregaráselle na 1ª semana unha folla persoalizada a cada rapaz admitido cos libros a lle entregar e os que ten de adquirir.
        • Listaxe definitiva de excluidos.
      • Do 16 ao 29 de setembro:
        • Entrega dos libros de texto (fondo solidario).
    • Entrega de libros:
      • Durante a 1ª e 2ª semana de curso, serán entregadas as existencias no centro.
      • Durante a 2ª e 3ª semana de curso, serán entregadas as existencias da compra complementaria.
  • Bacharelato. (actualización do 23 de xuño)

O libro pode ter a condición de:

• Obrigatorio, polo que terá de ser utilizado durante, polo menos, 6 cursos académicos.
  • Recomendado, neste caso recoméndase ao alumnado que agarde aos primeiros días do curso para mercalo. Son o suposto onde se ten algún/s libro/s de apoio, pero habitualmente utilízase apuntamentos o similares facilitados polo profesorado.
  • E-Dixgal, polo que non precisa libro xa que se facilita de xeito dixital de balde co equipamento informático subbministrado pola Amtega.
  • Licenza dixital, polo que terá unha licenza válida por un ano académico. (caso de texnoloxía)
  • Non se precisa libro de texto.

Normativa aplicable:

page | by Dr. Radut