Listaxe de libros de texto, curso 2018/19.

A continuación pode consulta as listaxes:

• ESO. (actualización do 18 de xuño)
    • IMPORTANTE para 1º da ESO: Incorporámonos ao E-DIXGAL polo que algunhas materias non precisan libro no curso 2017/18.
    • Fondo solidario de libros:
      • 22 de xuño:
        • Fin do parzo de solicitudes, para máis inforamción, preme aquí.
        • O modelo normalizado de solicitude (código de procedemento: ED330B) está dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.es); tamén no portal educativo (http://www.edu.xunta.es); tamén na web do instituto (www.iesaxunqueira2.com); e tamén, na secretaría do centro.
      • 13 de xullo:
      • Do 16 ao 18 de xullo:
        • Reclamacións na secretaría do centro.
      • 14 de setembro:
        • (sen actualizar) Listaxe definitiva de alumnado admitido.
          • Entregaráselle na 1ª semana unha folla persoalizada a cada rapaz admitido cos libros a lle entregar e os que ten de adquirir.
        • (sen actualizar) Listaxe definitiva de alumnado excluido.
      • Do 17 ao 28 de setembro:
        • Entrega dos libros de texto (fondo solidario).
      • Repetidores de 4º da ESO e incorporacións tardías:
        • Máis un mes e até o 31 de marzo.
      • Entrega de libros:
        • Durante a 1ª e 2ª semana de curso, serán entregadas as existencias no centro.
        • Durante a 2ª e 3ª semana de curso, serán entregadas as existencias da compra complementaria.
    • Para consultares información sobre as bolsas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo, preme aquí.
    • Para consultares información sobre a axuda de material escolar, preme aquí.
  • Bacharelato. (actualización do 18 de xuño)
    • Para consultares información sobre as bolsas e axudas ao estudo, preme aquí.
    • Para consultares información sobre a axuda de material escolar, preme aquí.

O libro pode ter a condición de:

• Obrigatorio, polo que terá de ser utilizado durante, polo menos, 6 cursos académicos.
  • Recomendado, neste caso recoméndase ao alumnado que agarde aos primeiros días do curso para mercalo. Son o suposto onde se ten algún/s libro/s de apoio, pero habitualmente utilízase apuntamentos o similares facilitados polo profesorado.
  • E-Dixgal, polo que non precisa libro xa que se facilita de xeito dixital de balde co equipamento informático subbministrado pola Amtega.
  • Licenza dixital, polo que terá unha licenza válida por un ano académico. (caso de texnoloxía)
  • Non se precisa libro de texto.

Normativa aplicable:

page | by Dr. Radut