Graduación de 2º de bacharelato 2018

Para os queirades desfrutar unha vez máis do

fermoso acto de graduación do pasado venres,

25 de maio, deixámosvos os seguintes enlaces:

Album de fotos

Vídeo homenaxe aos graduados

Vídeo do acto

Parabéns aos homenaxeados e os nosos mellores desexos para o seu futuro!

Graduación do alumnado de bacharelato 2015-2017

O venres, día 29 de maio, celebrouse o acto de graduación dos alumnos de bacharelato da promoción 2015-2017 no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

O evento, moi concorrido por todos os membros da comunidade educativa, foi de gran emotividade. Nel, falaron un representante do alumnado, outro do profesorado e por último o director do centro, que destacou que nove alumnos do Xograr poderán concorrer aos premios extraordinarios de bacharelato, ao acadar máis dun 8,75 de media na etapa.

Unha fantástica actuación musical de Lucía Pombo e David Vila puxo o broche final a esta xornada.

Podedes ver máis fotos premendo aquí

CORRELINGUA 2017 + HISTORIA DE LUGO

Aproveitando a nosa participación na actividade do  CORRELINGUA 2017 , e despazamento a Lugo, fomos dando  un pasiño pola lingua, un pasiño pola historia. Niso consistíu a nosa completísima andaina  do 4 de maio de 2017: reivindicación do uso da lingua “GALEGO SEN CANCELAS”  e detallada explicación, polos profes do deparamento de Historia,  do Lugo romano: visita á Catedral, visita ao Museo e visita ao Castro de Viladonga.

Terceira reunión do Club Lector "O Xograr Lector"

Xa coas cabezas pensando nos exames de xuño, os habituais do Club Lector do IES Xograr Afonso Gómez reuníronse por terceira vez no curso actual, desta volta á correspondente ao derradeiro trimestre do ano.

A obra escollida foi "Muerte a los coches" do escritor Blake Nelson. Para reflexionar sobre esta novela reuníronse un total de doce alumnos e seis docentes, que aproveitaron igualmente para aportar suxerencias lectoras ben dirixidas a este Clube Lector como a versíón "ON-LIne-Adultos".

Desta volta, a reunión tivo lugar no patio do instituto, convertido para a ocasión nun pequeno foro de discusión. E para ser consecuente co título do relato nos coches dos profesores colocáronse sendas esquelas funerarias indicado o R.I.P. do modelo ( Golf, 306, Altea, Xsara..)

Graduación do alumnado de bacharelato 2014-2016

O venres, día 27 de maio, celebrouse o acto de graduación dos alumnos de bacharelato da promoción 2014-2016 no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

O evento, moi concorrido por todos os membros da comunidade educativa, foi de gran emotividade. Nel, falaron un representante do alumnado, outro do profesorado, outro de nais e pais e por último o director do centro, que destacou que dez alumnos do Xograr poderán concorrer aos premios extraordinarios de bacharelato, ao acadar máis dun 8,75 de media na etapa. Lembrou tamén que a alumna deste centro, Carmela Cela, acadou o curso pasado a mellor nota de Galicia nestes premios, animando así aos presentes a seguir os seus pasos.

Unha fantástica actuación musical dos propios alumnos puxo o broche final a esta xornada.

Podedes ver as fotos da graduación aquí

Poema de despedida de Ana Belén Durán Pernas

Correlingua 2016

Coma en anos anteriores, o EDL , en colaboración con distintos departamentos do IES Xograr, acudíu  cos alumnos de 1º e 2º ESO , o día 11 de maio, ao Correlingua 2016 en  Lugo. Nunha mañá espléndida de sol,  participamos nestes actos en prol da lingua galega, que se iniciaron ás 11 da mañá coa saída dende a Praza de Sta María, percorrido pola Muralla, ata a  volta á Praza onde disfrutamos coa actuación de Liviao de Marrao.