Graduación do alumnado de bacharelato 2014-2016

O venres, día 27 de maio, celebrouse o acto de graduación dos alumnos de bacharelato da promoción 2014-2016 no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria.

O evento, moi concorrido por todos os membros da comunidade educativa, foi de gran emotividade. Nel, falaron un representante do alumnado, outro do profesorado, outro de nais e pais e por último o director do centro, que destacou que dez alumnos do Xograr poderán concorrer aos premios extraordinarios de bacharelato, ao acadar máis dun 8,75 de media na etapa. Lembrou tamén que a alumna deste centro, Carmela Cela, acadou o curso pasado a mellor nota de Galicia nestes premios, animando así aos presentes a seguir os seus pasos.

Unha fantástica actuación musical dos propios alumnos puxo o broche final a esta xornada.

Podedes ver as fotos da graduación aquí

Poema de despedida de Ana Belén Durán Pernas