Complementarias

Copa Coca-Cola

O pasado sábado 1de maio en Coruña participamos no Torneo de Fútbol "Copa Coca-Cola". Logo de pasar a primeira fase, non fumos quen de pasar á seguinte nun partido no que fixemos un bo xogo. Queremos destacar o comportamento inmellorable dos nosos xogadores e a colaboración do grupo de nais e pais que nos acompañou e animou.
<foto 1>    <foto 2>    <foto 3>

O Courel

Un grupo entusiasta de participantes no Clube de Lectura "María Mariño" visitaron a Serra do Courel. Alí achegáronse á casa de Uxío Novoneyra ademais de percorrer algunha das fermosas rotas da zona . Ler máis.
CLUBE DE LECTURA "María Mariño"

Calendario Deporte Escolar

Se premes neste ligazón poderás saber os horarios e locais de xogo dos próximos partidos de fútbol sala nas categorías infantil e cadete- Deporte Escolar.
 DEPORTE ESCOLAR

Viaxe Andorra

Un grupo de 59 alumnos e alumnas do centro acompañados por 3 profesores disfrutarán durante esta semana da neve na estación invernal de Pal Vallnord-Andorra.
Boa neve e boas baixadas!!
 VIAXE Á NEVE 2010

Viaxe París

O seminario de francés do centro, ograniza unha viaxe a París e castelos do Loira.A saída está prevista para o día 10 de decembro e a chegada será o día 15.Boa viaxe!!
Fai clic para ver o programa da viaxe.

Oh la la !!