Escolares

XVI Semana Cultural

Nesta semana celebramos unha nova edición da Semana Cultural. Ao longo da mesma a nosa comunidade educativa, poderá disfrutar de conferencias, recitais, obradoiros ... Agardamos que sexan do interese de todos. Ver programa facendo clic nesta ligazón
 XVI SEMANA CULTURAL - 8 ao 12 febreiro

Noraboa atletas !!

Na proba de campo a través disputada en Noia o pasado 6 de novembro @s nos@s atletas acadaron unhas magnificas clasificacións chegando a ocupar os primeiros postos na categoría cadete.
Fai clic para ver clasificacións individuais ou clasificacións por equipos.
 DEPORTE ESCOLAR

Conferencia

O ilustrador, diseñador, e as veces, escritor... Anxo Fariña visitou o noso centro o pasado 17 de novembro para impartir unha interesante charla ao alumnado de 1º ESO. A actividade estivo financiada pola Subdirección Xeral de Política Lingüística coa colaboración de edicións A Nosa Terra quen agasallou aos alumnos/as cun libro do mencionado autor.
ANXO FARIÑA