Lingua Galega

Uxío Novoneyra

novoneyra No mes de maio estiveron expostos os traballos que o alumnado de 3º ESO elaborou sobre Uxío Novoneyra. A mostra, composta por diversos paneis nos que se reflectían episodios da vida e obra do autor, foi visitada por numeroso público. Parabéns aos autores da mostra!!.
<foto1>  <foto2>  <foto3>  <foto4>  <foto5>  <foto6>

Correlingua: Galego - A Forza do noso amor.

O 3 de maio nas rúas de Santiago celebrouse a edición 2010 do Correlingua.Esta proposta de carácter lúdico,educativo e reivindicativo da lingua galega contou coa participación de preto de 100 rapaces e rapazas do noso instituto.
<foto1>  <foto2>  <foto3>  <foto4>

Conferencia

O ilustrador, diseñador, e as veces, escritor... Anxo Fariña visitou o noso centro o pasado 17 de novembro para impartir unha interesante charla ao alumnado de 1º ESO. A actividade estivo financiada pola Subdirección Xeral de Política Lingüística coa colaboración de edicións A Nosa Terra quen agasallou aos alumnos/as cun libro do mencionado autor.
ANXO FARIÑA

Premios da asociación cultural BARBANTIA

A asociación cultural BARBANTIA xa ten os 12 finalistas candidatos a recoller os premios dos sirenos de bronce nesta edición.
No apartado de iniciativa cultural no Barbanza, entre os aspirantes atópase a revista do Instituto
A Casa da Gramática.
Na sección da traxectoria cultural no Barbanza, está nomeado Xoán Mariño Reino, profesor neste centro.
Dende aquí, ademais de felicitar os nominados, queremos mostrar todo o noso apoio para que finalmente acaden un galardón do que son ben merecedores.
<ver máis>