BACH

Visita Atapuerca

Un grupo de 26 alumn@s de 3º ESO e 1º BACH, visitaron as escavacións arqueolóxicos da Serra de Atapuerca (20-23 maio). Durante a mesma realizaron numerosas actividades nestes importantes xacimentos que son unha referancia no estudo e presenza da evolución humana en Europa.

AVISO ALUMNADO DE 2º DE BACH.-ASIGNATURA DE XEOGRAFÍA

Tedes informacion sobre climatoloxia na páxina web do departamento. Para acceder á mesma podedes facelo desde este enlace xanferreira.jimdo.com ou indo directamente ao enlace de 2º de Bach.-Xeografia da citada páxina. Iremos engadindo contidos da asignatura progresivamente

1º de Bacherelato:Solución actividades da páx. 108 (cuestións 1 ao 6)

Tedes as Solución as actividades da pax. 108 (cuestións 1 ao 6) na páxina web do departamento:

xanferreira.jimdo.com

DEPART. XEOG. E HISTORIA-1º DE BACHERELATO.SOLUCION AS ACTIVIDADES

Na páxina web xanferreira.jimdo.com tedes a solución das actividades realizadas no mes de outubro. Tamén podedes acceder ás mesmas nos documentos adxuntos

IX Mostra de Curtametraxes Vila de Noia

Con motivo da celebración da IX Mostra de Curtametraxes Vila de Noia, o concello de Noia invítanos a unha proxección de curtas o vindeiro luns 26 ás 10:00 horas no Coliseo Noela.
A esta sesión asistirán os cursos de 2º e 1º BACH e 4º ESO.