III CERTAME de VIDEOCREACIÓN: CONTRA A VIOLENCIA de XÉNERO

Todos os alumnos e alumnas da ESO que participaron na elaboración de videos sobre a problemática da violencia de xénero, como parte final dos obradoiros impartidos nas aulas, organizados polo C.I.M. de Noia e o Departamento de Orientación do IES, asistiron o pasado luns 26 de novembro á gala de entrega de premios do III Concurso de Videocreación, que tivo lugar na Sociedade Liceo de Noia.

Despois do visionado das curtas finalistas, procedeuse á entrega de galardóns, resultando gañadores de dous 4º premios, dous grupos de alumnos de 3º da ESO do noso instituto. Un deles formado por Antía Piñeiro, Alba Fernández, Sara Martín, Laura Míguez, Ainhoa Vilar, Néstor Negreira, Antón Regueira e Mateo Ríos, e outro grupo formado por Leilía Rey, Adriana Quintás, Jorge Santos e Pablo Santos.

Noraboa aos premiados!

Grupos de alumnos de 3º da ESO que resultaron premiados