CAMPAÑA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O Departamento de orientación do IES Val do Asma inicia unha Campaña en Instagram con motivo do Día Contra a Violencia de Xénero, que se celebra o próximo 25 de novembro. Prepara unha tarxeta cunha mensaxe que contribúa a acabar coa invisibilidade do maltrato, a frase pode ser da túa propia autoría ou dun terceiro, neste último caso, non esquezas mencionar a fonte da túa cita. Para máis información preme aquí.

Anímate a participar!!! A mensaxe máis votada terá premio.

ACTIVIDADES STEM (CIENCIAS, MATEMÁTICAS E TECNOLOGÍA) EN INGLÉS

Convocadas ayudas para la realización de actividades formativas STEM (Science, Tecnology, Engenieering and Math) en lengua inglesa, STEMweek, en el año 2018 destinadas al alumnado de 3º e 4º ESO. Para máis información preme aquí.

Prazo de presentación: un mes (12 de xullo de 2018)

VIAXE A BERLÍN

20/06/2018 11:00
28/06/2018 01:00

A semana do 20 ao 27 de Xuño de 2018 o alumnado de 4º da ESO realizarán a súa viaxe de fin de etapa a Berlín, Postdam e Dresde. Organiza: Departamento de actividades complementarias e extraescolares. Acceso ao programa previsto. BOA VIAXE!!!!!

Para ver máis imaxes da visita preme na foto.

Berlin

SAÍDA DIDÁCTICA A O GROVE E Á ILLA DE CORTEGADA

31/05/2018 08:45
31/05/2018 20:00

Pola mañá o alumnado participará xunto con outros centros educativos na elaboración de esculturas de area, neste caso a temática será  contos populares, na praia da Lanzada e pola tarde visitará a Illa de Cortegada. Para ver máis imaxes preme na foto.
Grupos: 3º ESO e 1º BAC.
Organizan: Departamentos de Plástica e Bioloxía

VIAXE A BARCELONA

20/05/2018 07:00
25/05/2018 12:00

A semana do 20 ao 25 de Maio de 2018 o alumnado do Ciclo Medio de Electromecánica de Vehículos realizarán a súa viaxe de fin de curso a Barcelona, tamén aproveitarán para visitar as instalacións de SEAT en Martorell.

Organiza: Departamento de automoción.

BOA VIAXE!!!!!

Para ver máis imaxes da viaxe preme na foto.

CONMEMORACIÓN DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

12/05/2018 20:00
12/05/2018 21:30

Alumnado do centro vai participar nunha actividade en conmemoración do día das Letras Galegas que consiste nun acto musical coa participación de tres Corais Polifónicas e pandereteiras, entre as pezas musicais os alumnos do IES  leerán fragmentos de textos e poemas da autora homenaxeada, Mª Victoria Moreno. Durante o acto proxectaráse unha imaxe realizada polos alumnos de 4º ESO. Para máis información preme aquí.

Para ver máis imaxes desta actividade preme na foto.

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE DEBUXOS SOBRE OS DEREITOS HUMANOS

06/05/2018 19:00
07/05/2018 23:00

O alumno Carlos Vázquez González  viaxará a Madrid para recoller o premio como gañador da XV edición do "Concurso Escolar de Dibujos sobre Derechos Humanos", organizado a nivel nacional polo Defensor del Pueblo de España e a ONG Globalización de los Derechos Humanos, que lle será entregado no Congreso dos Deputados o luns 7 de maio entre as 11:15 e as 13:30. Asistirán ao acto os seus compañeiros de Educación plástica e visual  de 4º de ESO, a súa profesora, Lola López, e o Vicedirector do IES, Xosé Antón Domínguez. Aproveitarán a estancia en Madrid para visitar algún dos lugares máis representativos da capital. Para ver máis imaxes preme na foto.

Noraboa!!!!!

Organiza: Departamento de Educación Plástica e Visual e Departamento de actividades extraescolares.

EXPOSICIÓN "ABSTRACCIÓNS E LINGUAXE FOTOGRÁFICA"

04/05/2018 20:30
06/05/2018 14:00

O alumnado de 4º da ESO e 2º de BAC do IES Val do Asma Chantada exporá o resultado do obradoiro sobre Manuel Jorge, abstraccións e linguaxe fotográfica. As fotografías están á venda para recadar fondos destinados á excursión de fin de curso. Para ver imaxes preme aquí.

Lugar: Auditorio Municipal de Chantada.

Organiza: Departamento de Educación Plástica e Visual.

SAÍDA AO COUREL E CANÓNS DO SIL - PROXECTO TERRA

12/04/2018 08:45
13/04/2018 19:00

Alumnado de 2º ESO, 3º ESO e 1º BAC visitará os museos Xeolóxico e Etnográfico de Quiroga, mirador de Campodola e percorrido en catamarán polos Canóns do Sil, entre outros. Esta actividade está enmarcada dentro do Proxecto Terra. Para ver máis imaxes preme na foto.

Lugares: Quiroga, o Courel e a Ribeira Sacra.
Grupos: Alumnado de 2º e 3º ESO e de 1º BAC
Organiza: Departamentos de Bioloxía e Xeografía e Historia.