Seleccionar filtrado por categoría
Seleccionar filtrado por tipo de evento
« Semana do 21 de Xaneiro de 2019 »
LunMarMérXovVenSábDom
all day

Alumnado do C. S. Axencias de viaxes e xestión de eventos e do C.S. de Administración e finanzas (modalidade dual), farán unha viaxe a Madrid, para asistir ao foro de innovación turística, HOTUSA Explora, e ademáis visitarán o Congreso dos Deputados e outros lugares de interés cultural na capital.

Grupos: Alumnado dos C.S. en réxime dual.
Organiza: Departamento de Hostalaría e Turismo e Departamento de Administración.

Comezo:21/01/2019 15:05
Fin:21/01/2019 16:45

Alumnado de 3º da ESO e de 1º BAC participará nunha Masterclass impartida por Claudia Tarín.

Lugar: IES Val do Asma

Grupos: 3º da ESO e 1º BAC

Organiza: Departamento de Música

all day

Comezo:20/01/2019 06:00
Fin:23/01/2019 23:55

Comezo:23/01/2019 11:45
Fin:23/01/2019 14:15

O próximo día 23 de xaneiro o alumnado de 3º ESO participará nunha charla sobre o románico na Ribeira Sacra. A charla será impartida pola empresa Máis que románico, e será financiada pola Asociación de Amigos do Románico da Comarca de Chantada.

Organiza: Departamento de Plástica

Grupos: Alumnado de 3º ESO.

Lugar: IES Val do Asma

Comezo:24/01/2019 00:05

Alumnado do C. S. Axencias de viaxes e organización de eventos continuará a súa viaxe a Madrid, para asistir á feira de turismo, FITUR.

Lugar: Madrid
Grupos: Alumnado de 1º e 2º C.S. Axencias de viaxes e organización de eventos.
Organiza: Departamento de Hostalaría e Turismo.

Comezo:24/01/2019 00:05
Fin:25/01/2019 10:00

Lugar: Madrid
Grupos: Alumnado de 1º e 2º C.S. Axencias de viaxes e organización de eventos.
Organiza: Departamento de Hostalaría e Turismo.

Comezo:25/01/2019 08:45
Fin:25/01/2019 14:15

O próximo día 25 de xaneiro, no marco do proxecto que se está a realizar co alumnado de 3º ESO, farase unha saída a varias igrexas románicas da zona:

- San Xoán da Cova

- Diamondi

- San Salvador de Asma

Lugar: Ribeira Sacra

Organiza:Departamento de Plástica

Grupos: Alumnado e profesorado de 3º ESO.