REPRESENTACIÓN DE ESCENAS DE 'EL QUIJOTE'

El alumnado de 3º de ESO llevó a cabo varias representaciones dramáticas ante alumnos y alumnas de distintos centros de primaria cercanos a nuestro instituto.

A partir de una fregona a modo de rocín, unas pelucas 'fashion', un casco, una lanza y poco más; a caballo de las mágicas palabras de Cervantes (junto con otras más recientes), los nóveles comediantes supieron contagiar al público, entre carcajadas, la locura del caballero manchego en su primera salida, parodiando la parodia en el momento de ser armado caballero en una venta manchega.

Obra: "A estrela es tí"

"A estrela es tí" é unha obra que foi interpretada polo alumnado do grupo de Teatro no CVC de Valadares na despedida da Promoción do 2014.

Obra: 'Picoume unha galiña'

A obra 'Picoume unha galiña' é un xogo teatral duns 20 minutos de duración no cal un grupo de actores pretende facer un anuncio adaptando a súa interpretación as diferentes melodias (lento, rápido, triste...) que o director do mesmo lle vai marcando.

Obra: O Cincento

Xogo teatral duns 20 minutos de duración no que o seu protagonista é o Cincento e non a Cincenta.  Xa non quere nin princesa, nin coche nin cousas desas. El quere ser cantante e ter miles de fans como Bustamante.

Esta obra foi escenificada no Centro Cultural de Valadares o 6 de Xuño do 2013 dentro do 1º Certame de Teatro no que participaron diferentes grupos escolares do noso contorno (Ies valadares, Colexio Andersen,Ceip Sobreira e Ceip Igrexa Valadares ).

Obra: A miña muller e o fontaneiro

Obra de teatro de  Hugo Marcos ( un dos moitos autores que teñen na rede as súas obras) na que participaron alumnos/as de 3º e 4º curso .

É una comedia de enredo na que a muller do protagonista Cobi volve despois de morta pero reencarnada nun fontaneiro.

Esta peza foi representada no festival de fín de curso-Despedida do alumnos/as de 4º no centro cultural de Valadares o día 26 de Xuño.