A Buguina

Revista escolar

Presentación

" A Buguina" é a revista escolar do Instituto de Valadares. Esta elaborada polo Departamento de Normalización lingüistica coa colaboración dos demáis departamentos e do alumnado do centro.

Esperamos que sexa unha publicación do voso agrado, e se queredes engadir ou opinar algo sobre a mesma preme en "engadir comentario"

Número 4 da revista A Buguina

Aquí tes o número 4 da revista A Buguina. Tamén podes baixala en formato PDF na seguinte ligazón: A Buguina nº 4.

NÚMERO 3 DA REVISTA "A BUGUINA"

Xa podes ollar online o número 3 da revista A Buguina. Nela poderás atopar contidos diversos como:

• Cuartetas de Entroido.
  • Microrelatos.
  • Artigos elaborados polo alumnado.
  • Comic.
  • Caligramas.
  • Acrósticos, etc.

Se che interesa tamén podes baixar a revista en fomato PDF(aprox. 53MB).

NUMERO 2 DA REVISTA "A BUGUINA"

A continuación podedes ver o número 2 da revista "A Buguina". Podedes facelo on-line premendo nas flechas na imaxe que se atopa debaixo, ou ben podedes descargar a revista en formato PDF ao voso ordenador dende aquí.

Revista A Buguina Número 1

A continuación podes ollar o primeiro número da revista A Buguina, ou ben se queres tamén podes baixala en formato pdf aquí.