AbalarMóbil/TokApp

Abalar móbil para as familias

A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, pon en marcha a aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles.

Podes ver a maneira en que funciona a aplicación neste video.

Poder obter a aplicación premento na seguinte ligazon: App AbalarMóbil.

Pódese obter máis información sobre a aplicación no espazo Abalar da Consellería de Cultura Educación e Ordenación Universitaria: EspazoAbalar

TOKapp: Seguemento do alumnado

TOKAPP é un programa que vai permitir aos pais e nais do alumnado do IES Valadares ter información relativa as faltas de asistencia, cualificacións, etc dos seus fillos e fillas.

Podes obter o progroma en Google Play na seguinte ligazón: TokApp

Para o seu funcionamento é necesario obter un nome de usuario e un contrasinal. Pódes solicitar os mesmos na Secretaria do Instituto.