Taboleiro

LISTAXE DE ADMITIDOS EN FP BÁSICA

Fai CLIC NESTA LIGAZÓN para ver a listaxe provisional de admitidos e non admitidos en FP Básica.

NOVA CONVOCATORIA PARA A PROBA ESPECÍFICA DE FÚTBOL

O vindeiro día 26 de setembro haberá unha nova proba específica para o acceso ao ciclo de fútbol. Celebrarase no CAD Real Club Deportivo da Coruña ás 10:00 da mañá.

A inscrición se fará no IES Universidade Laboral até o día 25 de setembro.

Nesta ligazón podes ver toda a información necesaria.

Criterios asignación ordenadores portátiles UBUNTU

Software Libre?? Linux?? Ubuntu?? Queres coñecer todas as posibilidades que che ofrece o #SoftwareLibre ??

O IES Universidade Laboral pon a disposición do alumnado do centro tres ordenadores portátiles coa distribución de Linux UBUNTU como sistema operativo. Queremos dar a coñecer todas as posibilidades que ofrece o Software Libre.

Se es alumno ou alumna do centro, solicita a cesión dun dos portátiles UBUNTU a través do teu titor ou titora antes do 22 de marzo de 2019.

Descarga os criterios de asignación de equipos