Convocado Procedemento de Admisión 2015-16

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria ven de abrir os Procedementos e Prazos de Admisión na ESO e Baharelato para o vindeito curso. Nesta ligazón pode consultarse  a Orde completa, e nesta web, no apartado de Secretaría hai enlaces aos documentos necesarios para cada proceso: reserva de praza, solicitude de admisión e matrícula.

Os prazos establecidos para o curso 2015-16 son os seguintes

Reverva de Praza: Só para alumnos cursando estudos de 6º de Primaria no centro adscrito (CEIP A Gándara, entrégase no propio centro) 1-15 de febreiro

Publicación de prazas vacantes: 28 de febreiro

Solicitude de Admisión: Procedemento para que soliciten praza os alumnos en calquera nivel académico procedentes doutros centros distintos do centro adscrito 1-20 de marzo