Virtualización: aspectos prácticos

Eduardo Díaz

O pasado 24 de xaneiro de 2019 celebrouse unha charla no noso centro sobre centro titulada Virtualización: aspectos prácticos.

A charla foi impartida Eduardo Díaz de Ultreia.

Explicounos conceptos moi interesantes nas tendencias actuais de virtualización, como pode ser a gran importacia da implantación da orquestación con Ansible, a tendencia actual de deixar de tratar as máquinas virtuais como "mascotas" e pasalas a tratar como "ganado".

O alumnado mostrou moito interese facendo numerosas preguntas. De feito, a charla estaba planificada para unha hora de duración e debido as preguntas dos alumnos e alumnas alongouse ata as dúas horas.

Durante a charla tamén quedou patente a eterna lea que teñen os administradores de sistemas cos programadores.

Por último, recomendou que visitemos "VIGOTECH e nos pasemos por algúnha charla das que organizan.