TeleTeis

I.E.S.de Teis

Presentación do instituto (1 ª parte): Lidia presenta o instituto e as súas instalacións: corredores, pavillón, patio cuberto, salón de actos e biblioteca
Presentación do instituto (2 ª parte): Laboratorios, talleres de imaxe persoal e informática.
Breve resumo das actividades do ano (1ª parte): Tania lembra algunhas das que se fixeron no instituto: magosto, pfac, día contra o maltrato cara á muller.
Breve resumo das actividades do ano (2ª parte): día dos dereitos humanos, día da paz.
Breve resumo das actividades do ano (3ª parte) día da muller traballadora, forum orienta 2008
A lectura no I.E.S. de Teis, (1ª parte). Olga e Francis fannos unha  presenta-ción da lectura no noso centro. Entrevista a Estro Montaña, escritor, profesor do instituto e dinamizador do proxecto lector.
A lectura no .E.S. de Teis, (2ª parte). Carolina, Melanie e Verónica continúan co programa sobre a lectura no noso centro. nesta ocasión entrevistando a alumnos polos corredores e a Alicia, coordinadora da biblioteca.
As novas tecnoloxías no I.E.S. de Teis.  Marta e Edith preséntanos este programa onde se da conta da implementación das novas tecnoloxías no centro durante o curso 2007-2008. Entrevista a José Carlos Galán, coordinador TIC do instituto, xunto con Dámaso.
Noticiario do I.E.S. de Teis.  Setembro de 2008

Inauguración do noticiario. Benvida ao novo curso. 1er premio L´Oreal ao alumnado de perrucaría. Visita a Francia da sección bilíngüe do IES de Teis.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Outubro de 2008

Novidades na biblioteca (informatización e actividades de dinamización da lectura). Premios: ao alumnado de bacharelato polo concello; do CNICE a 3 profesores do centro. Eleccións ao consello escolar. Visita a Termatalia. Inauguración do gadgetocio e a videoteca.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Novembro de 2008

Magosto. Día contra o maltrato. Premios: implantación TIC no centro, bolsa de traballo, clasificación das árbores, taller de comunicación multimedia. Representantes no consello escolar. Inauguración de Biblioteis, a rede social de lectura do centro.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Decembro de 2008

Feliz aninovo. Curso de formación en París das alumnas de perrucaría. Recomendacións de lecturas do proxecto lector. Subvención da Xunta á nosa biblioteca. Festival de nadal. Lecturas de Álvarez Blázquez o neno do pixama a raias. Novas páxinas web.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Xaneiro de 2009

X xornadas de orientación. Premio do concurso de carteis. Regreso de París das nosas alumnas de perrucaría. Conferencia de Fco. Anguita sobre a Terra e Marte. Visita ao museo do mar. Biblioteis xa ten 45 membros. Cambio de servidor na web.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Febreiro de 2009

Entroido 2009. Obradoiro de mediación escolar. Visita a ASPANAEX. Cinensino: prevención da drogodependencia. Visita á Lanzada. Mochilas viaxeiras para a lectura en familia. Biblioteis xa ten 64 membros. Reserva de matrícula para o curso 2009-2010.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Marzo de 2009

Día internacional da muller. Xornadas de portas abertas. 15.000 visitas na web. Formación en empresas da nosa cidade. Formación no exterior: Malta e Bulgaria. Bicentenario de E.A. Poe. Biblioteis xa ten 70 membros. Visita a Inditex. Proxecto de Prácticas deportivas.

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Abril de 2009

Saídas didácticas a: o río Ulla, o río Umia, Combarro e Museo de Pontevedra, Formación en empresas dos PCPI, Día do libro, Medalla de ouro de Sabela Garrido en Spainkills

Noticiario do I.E.S. de Teis.  Maio de 2009

Trofeo COLORART 2009. II Concurso de xogos de lecturas. Día das letras Galegas. Correlingua 2009. Excursión a Exponor e Santiago. Preparados para o final de curso.

acceso ao noticiario de maio 2009
Noticiario do I.E.S. de Teis.  Xuño de 2009

Prácticas deportivas: senderismo e liga escolar. Biblioteca: II concurso de lecturas, mochilas viaxeiras, biblioteis. "Arte, muller e moda no século XX", desfile no I.E.S. de Teis. Despedida compañeiros/as. Campaña "Le en verán"o.

acceso ao noticiario de xuño 2009

É un espazo audiovisual que xurde das inquedanzas dun grupo de alumnas de comunicación para transmitir novas do instituto dun xeito mais noso. (Preme nas miniaturas)

Podedes enviar os vosos programas sobre o que vos interese. Preguntade por Teleteis

Pais/Nais