Actividade extraescolar de bádminton 2016-2017

Aqueles alumnos e alumnas interesados en participar na actividade extraescolar de bádminton poden poñerse en contacto cos profesores de educación física ou Loló (matemáticas). O primeiro adestramento será o luns 27 de setembro. A actividade levarase a cabo os martes e mércores de 16:00 a 17:40 ata xuño na pista do Pavillón Municipal de Teis de Vigo.

Bernardo Alvarez Colaborando en las Competiciones de Bádminton

El Profesor Bernardo alvarez participando en las competiciones de Bádminton en los recreos del IES de TEIS

Equipo Cadete Masculino de Bádminton

El equipo cadete masculino logra la 4ª plaza en el Cto. Gallego Escolar

Bronce para Marta Souto en Cto. Gallego

La alumna Marta Souto conquistó la medalla de Bronce en el Cto. Gallego Sub-13 en dobles mixtos.

Equipo Infantil Masculino de Bádminton

Equipo Infantil Masculino del IES de TEIS que participaró en el Cto. Provincial Escolar de Bádminton celebrado en Ponteareas el 28 de Junio de 2016, logrando el 5º puesto.