Proxecto Lector

Día das letras galegas

Co gallo do día das letras galegas a biblioteca do Ies de Teis realizou unha exposición de fondos de Dona María Victoria Moreno , que se pode ver na Biblioteca.

Ademais , no patio cuberto fixose unha móntaxe para que os alumnos descubran unha das frases mais recorrentes nun dos libros desta autora.

Letras galegas 2018 Letras galegas 2018 Letras galegas 2018 Letras galegas 2018 Letras galegas 2018

Que é para ti un libro?

Este ano con motivo do día do Libro , no Ies de Teis, deseñouse un mural grupal contando coa colaboración de toda a comunidade educativa ( alumnos, profesores, e persoal de conserxeria, limpeza e cafeteria) no que se expoñian opinions sobre " Que é para ti un libro"

Mural: Para ti que é un libro?

Novas incorporacións á nosa Biblioteca!!!!

Cazadores de sombras

Dende a Biblioteca infórmannos de que se adquiriron novos libros. Están publicando as novidades nesta páxina web, na sección da Biblioteca "Novidades na biblioteca". Alí verás unha lista cos novos títulos adquiridos polo centro.

Temos cómics, novelas en galego, novelas de ciencia ficción, novelas históricas, etc.

Donación de libros

En la Biblioteca contamos con un lugar habilitado para la donación de libros. Si tienes libros que ya no vayas a leer o de los que pienses deshacerte, antes de tirarlos, dónalos. De este modo, cuando en abril hagamos la Feria del Libro, podremos contar con un número mayor de ejemplares para el intercambio.

¡El Club de Lectura se nos queda pequeño!

Hemos ampliado el Club de Lectura, ya que, aunque es una de las secciones más grandes de la Biblioteca, empezaba a requerir un espacio mayor. ¡Esperemos que pronto se llene con nuevos ejemplares!"