Proxecto Lector

Novas incorporacións á nosa Biblioteca!!!!

Cazadores de sombras

Dende a Biblioteca infórmannos de que se adquiriron novos libros. Están publicando as novidades nesta páxina web, na sección da Biblioteca "Novidades na biblioteca". Alí verás unha lista cos novos títulos adquiridos polo centro.

Temos cómics, novelas en galego, novelas de ciencia ficción, novelas históricas, etc.

Donación de libros

En la Biblioteca contamos con un lugar habilitado para la donación de libros. Si tienes libros que ya no vayas a leer o de los que pienses deshacerte, antes de tirarlos, dónalos. De este modo, cuando en abril hagamos la Feria del Libro, podremos contar con un número mayor de ejemplares para el intercambio.

¡El Club de Lectura se nos queda pequeño!

Hemos ampliado el Club de Lectura, ya que, aunque es una de las secciones más grandes de la Biblioteca, empezaba a requerir un espacio mayor. ¡Esperemos que pronto se llene con nuevos ejemplares!"

Exposición na Biblioteca: A novela de detective

A biblioteca do IES de Teis, xunto co proxecto Lector, dedica a súa primeira exposición trimestral á novela de detective, un xénero atractivo para xoves e maiores.

A exposición mostras distintos exemplares do xénero, fotos e información sobre a súas orixes e repercusións no mundo actual.

Deste modo, preténdese que o alumnado e profesorado se acheguen a este tipo de literatura tan entretida.

"Ahora mismitos": Teatro no IES de Teis

Máscaras

O pasado martes 10 de novembro de 2015 tivemos a oportunidade de desfrutar no salón de actos do noso centro da representación teatral "Ahora mismitos".

A representación tivo unha duración de 90 minutos e foi presenciada por todo o alumnado da ESO e de Bacharelato.

A obra, ofrecida pola compañía Malaje foi representada polo actor Antonio Blanco.

Antonio Blanco leva desenvolvendo estas sesións de teatro didáctico dende o ano 2002 e xa recorreu máis de 500 centros por toda a xeografía española.