O IES de Teis participa na olimpíada de Xeoloxía

Alumnado do IES de Teis na olimpiada de xeoloxía

O 13 de febreiro, o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4ºESO, Iº Bacharelato e IIº Bacharelato asistiu a X Olimpíada de Xeoloxía que se celebrou na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía.

Este ano incluíronse novidades, pola mañá o exame práctico consistiu nunha xincana pola contorna da escola, con distintos postos nos que se realizaban distintas preguntas prácticas. Ademais o profesorado tivo un taller para ver distintas actividades xeolóxicas realizadas e levadas a práctica nos seus centros por dous dos profesores asistentes a Olimpíada.

Xa pola tarde, e despois de comer, realizouse como ben sendo costume o exame teórico e distintos talleres cos que a Escola de Minas e Enerxía nos amosa os últimos estudos que están realizando e as súas aplicacións (1. Intervindo microscópicamente no arte urbán, 2. Arte, minerais e falsificación, 3. Realidade aumentada e 4. Paleontoloxía 3D).

A xornada tivo un gran colofón final coa entrega de premios os gañadores e regalos a todos os participantes. Ademais tivemos o privilexio de escoitar a experiencia na Olimpíada en anos anteriores de Iván Montenegro, exalumno de Teis e actual alumno da Escola de Enxeñería de Minas e Enerxía.

Deixamos unhas fotos dos distintos momentos da xornada:

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License