Xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña

Alumnado asistindo a conferencia

Os alumnos e alumnas de informática do IES de Teis asistiron o día 10 de marzo ás xornadas de seguridade informática Maria Pita DefCon na Coruña.

As conferencias trataron a seguridade informática desde distintos aspectos:

Cuestións legais sobre a protección de datos e o concepto de privacidade, cuestións técnicas como encriptar datos, casos de informática forense e tamén unha conferencia moi interesante sobre como evoluciona o phising adaptándose ás aplicacións nos móbiles.

Cómpre salientar o compromiso e esforzo dos 41 alumnos e alumnas asistentes, que levaron un bo madrugón e asistiron interesados ás oito horas de conferencias. Así da gusto organizar saídas!

Deixámosvos coas fotos do evento

Galería de imaxes do evento

Ver galería externa

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License