Programa Erasmus+ para profesorado [Actualizada]

Alumnado na escola vendo a demostración

Do 19 o 26 de maio, dúas profesoras do departamento de Imaxe Persoal, Mercedes Sías e Mercedes Pose, visitaron Malta cos obxetivos:

• Facer o seguimento das empresas de peluquería e estética, nas que están realizando a Formación en Centros de Traballo o noso alumnado, (un alumno de 2º CMPCC, dúas alumnas de 2º CMEB).
  • Contactar con novas empresas para futuros convenios de FCT.
  • Coñecer o sector empresarial.
  • Intercambio formativo das profesoras nas empresas.

A experiencia foi moi positiva, o alumnado está contento coa experiencia, a nivel laboral, práctica do inglés e persoal, unha vivencia única e enriquecedora a todos os niveis.

As empresas visitadas teñen interese en seguir colaborando co IES de Teis e están moi satisfeitas co noso alumnado.

Animamos ao profesorado e alumnado a que participe nestes Programas Internacionais de Erasmus+.

Na mesma data catro profesoras de distintos centros de Galicia,dous de imaxe persoal do IES de Teis, nas que se atopan Dolores Lois e Emilia Serodio levaron a cabo un programa Erasmus no Algarve (Portugal).

Principalmente no balneario de Monchique y dende alí contactaron cos distintos centros de formación profesional, spas gabinetes de estética e perruquería co fin de coñecer, compartir e establecer relación enfocada a:

• Intercambios.
  • Programa de FCT.
  • Posibilidades de contratos laborais...

As profesoras consideran a experiencia moi positiva polo enriquecedora que resultou aínda que moi intensa polo pouco tempo que dispoñían sendo o coche a única posibilidade de desprazamento polas grandes distancias entra as empresas e centros en esta zona que tan ampla.

Galería de imaxes de Malta

Galería de imaxes do Algarve

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License