Club de lectura

Clubes de lectura

Continúa na nosa biblioteca o club de lectura! Os pasados meses adicámolos a libros que tanto o alumnado como o profesorado desfrutamos moito.

No mes de marzo lemos Tierra, de Eloy Moreno, un libro que invita á reflexión sobre o mundo no que vivimos. Así, na reunión do club dialogamos sobre os contidos do libro e reflexionamos sobre eles a partires dunhas preguntas establecidas e formando dous equipos que ían respondendo alternamente ás preguntas.

No mes de abril cambiamos de xénero cara ao misterio e lemos Un de nós mente, de Karen McManus, que nos mantivo enganchados durante horas. Un misterio nun instituto, con personaxes estereotipadas que, a medida que as imos coñecendo, nos fan darnos conta da falsidade das etiquetas.

Aproveitamos que este último libro foi levado á pequena pantalla en forma de serie para que o alumnado preparase un booktrailer do mesmo.

Como o mes de maio é un mes sempre moi ocupado no instituto, o próximo club de lectura terá lugar xa en xuño co libro Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, de Ledicia Costas.

Galería de imaxes do evento

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en https://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License