Conferencia de Big Data de Alvaro Gómez

Alvaro Vieites falando de Big Data

Un curso mais, o alumnado e profesorado do IES de TEIS, tivemos a oportunidade de contar coa asistencia de un dos maiores expertos nas áreas de sistemas de información, seguridade informática, marketing dixital, comercio electrónico e innovación tecnolóxica, como é D. Álvaro Gómez Vieites, que conta con unha amplia formación académica e profesional:

Doctor en Economía pola UNED (có Premio Extraordinario de Doctorado), Licenciado en Economía pola UNED, Licenciado en Administración e Dirección de Empresas pola UNED, enxeñeiro de Telecomunicación pola Universidad de Vigo (có Premio Extraordinario Fin de Carreira) e enxeñeiro en Informática de Xestión por la UNED. A sua formación completase con varios cursos en programas de postgrado, entre eles o de Executive MBA e o Diploma in Business Administration da Escuela de Negocios Novacaixagalicia, así como outros cursos realizados na Universidade de Georgetown e na Universidade de Harvard.

Foi Director de Sistemas de Información e Control de Xestión na Escuela de Negocios Novacaixagalicia.

Na actualidad, é profesor asociado de varias Escolas de Negocios e Universidades (ESIC-ICEMD, ESEUNE, Escola de Negocios Novacaixagalicia, UNED...), actividade que compaxina con proxectos de consultoría e trabajos de investigación.

É autor de 29 libros y de numerosos artículos sobre los Sistemas de Información, Innovación Tecnológica, Seguridad Informática, Comercio Electrónico, Marketing Digital y comunicación en Redes Sociales.

D. Álvaro Gómez Vieites, durante tres horas e media, expuxo con grande amplitude e claridade os seus coñecementos sobre os conceptos, linguaxes, frameworks, e demais tecnoloxias que envolven o Big Data, Intelixencia Artificial e a Robótica, e a súa implementación polas multinacionais e os Estados, que está levando a un profundo cambio social, económico e cultural, a nivel mundial, e que nos afectará a todos e todas.

Animou ó alumnado presente, a seguir formándose no campo das Tecnoloxías de Información e da Comunicación, porque será fundamental no presente, futuro próximo, para conseguir un emprego de calidade.

Actualmente os empregos mais demandados nos países económicamente avanzados, son os relacionados coa Informática, donde se detecta unha grande falta de man de obra cualificada nesta materia, e na Galiza tamén!.

Recordounos con gran fincapé que non debíamos desanimarnos ante os cambios que se aproximan, se a formación / capacitación é contínua ao longo das nosas vidas.

Deixámosvos coas fotos do evento

Galería de imaxes do evento

Alvaro Vieites falando de Big Data Alvaro Vieites falando de Big Data Alvaro Vieites falando de Big Data

Ver galería externa