Visita do alumando de segundo de SMR ao Hospital Álvaro Cunqueiro

Alumnado no CPD de do Álvaro Cunaqueiro

Tras asistir a unha sesión teórica, na que o alumnado coñeceu como funciona todo o sistema, visitaron a estancia que alberga os servidores e as unidades centrais, con unha capacidade de almacenamento superior a 300 Terabytes. Unha cifra que en términos de consumo normal, por poner un exemplo, significa que podrían almacenarse no Álvaro Cunqueiro 100 millones de fotografías. Posteriormente, o alumnado visitou a infraestructura a nivel de servidores, que permanece no Hospital do Meixoeiro e que se van trasladando, progresivamente, ao centro de proceso de datos do novo hospital de Beade. Se lles explicou as medidas de seguridade do Centro de Proceso de Datos.

Na sesión teórica se lles explicou o soporte informático, do Álvaro Cunqueiro que non se limita soamente aos ordenadores ou á telefonía, senon que dá servicio á nova tecnoloxía de que está dotada o hospital, mediante aplicacións informáticas. Ainda que a mais utilizada das aplicacions é a Historia Clínica Electrónica "IANUS", que a utilizan sobre 5.000 profesionais sanitarios e que sirve de soporte dixital para tódolos aspectos relacionados coa asistencia médica, e observaron como no novo hospital se implantaron outras que afectan a áreas determinadas de traballo: unidades de críticos, robotización da farmacia hospitalaria, quirófanos integrados ou terminais a pe de cama. Estas últimas permiten que o personal sanitario poida controlar, ó lado do paciente hospitalizado, a sua evolución, as probas que se lle practicaron ou o seu historial clínico, ademais de controlar dixitalmente a medicación que se lle administra mentras o doente está ingresado.

Deixámosvos coas fotos do evento

Galería de imaxes do evento

Ver galería externa

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License