Segundo posto na final galega do Rally Matemático

Alumnas do IES de Teis conseguiron o segundo posto no Rally matemático 2019

O equipo de alumnas de 3º ESO do noso centro formado por: María Cerviño Landesa, Nerea Comendeiro García, Andrea Gil Sierra, Sara Longa Collazo, Davinia Rodríguez Barreiro, Ada Rodríguez Pereira, Vanessa da Silva Santos e Tania Shuoqi Ying Cheng acadou o segundo posto no Rally Matemático 2019.

O pasado 5 de abril reuníronse os mellores equipos desta materia na facultade de Química da Universidade de Santiago de Compostela para disputar a final autonómica do concurso organizado por Igaciencia.

Máis de 1000 estudantes e 200 profesores de toda Galicia participaron na XXVII Edición do Rally Matemático sen Fronteiras.

Parabéns ás participantes polo éxito acadado.

Deixámosvos con algunas fotos.

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en http://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License