ACCESO Á UNIVERSIDADE: actualización 16/07/20

A raíz da ABAU xurdiron no alumnado algunhas dúbidas sobre o acceso, no tocante por exemplo á indicación de que "Despois de cada chamamento e durante o periodo de matricula, o alumnado que non se matricule deberá confirmar en NERTA o interese en continuar nas listaxes da CIUG".

Recoméndovos o seguinte:

1. Ver este novo video publicado pola UDC sobre a preinscripción no SIUG. Tal e como aí se explica, a idea é que, vos matriculedes ou non, sempre tedes que reconfirmar o interese (se non deixaríades de estar en lista de agarda).

2. Estar moi atentos/as aos prazos do proceso ao longo do verán.

O 20 de xullo empeza a preinscrición no Sistema Universitario Galego. A referencia é sempre o calendario actualizado na CIUG: https://www.ciug.gal/PDF/calendarioabauacceso20.pdf

3. Consultade se tedes dúbidas. Podedes facelo conectándovos en directo nas videochamadas dos xoves pola mañá, ou ben consultando coa CIUG (web e LERDs asignados en cada Campus) ou nas Universidades.

LERD 7
Campus de Pontevedra