Información sobre a avaliación do alumnado (actualización: 19-05-2020)

Seguindo as Instrucións da Consellería de Educación sobre a 3ª avaliación, propuxéronse actividades de recuperación e profundización en contidos do curso. A avaliación considera as notas das primeiras avaliacións e o traballo feito desde o 14 de marzo para establecer unha nota final do curso. Cada Departamento establece tarefas, probas, prazos e criterios de cualificación nesta liña, que foron publicados na páxina web do centro nos apartados adicados a cada Departamento.

Os criterios acordados no centro, e comunicados á inspección, para avaliar o traballo do alumnado nas distintas materias serán os seguintes:
  • Media das dúas primeiras avaliacións para o alumnado que non realiza as tarefas que se están enviando:
    • 50% (1ª aval.) + 50% (2ª aval.).
  • Media das dúas primeiras avaliacións para o alumnado que está traballando:
    1. Poderá obter unha mellora, acorde ao traballado, de ata 1,50 en cada unha das anteriores avaliacións antes de aplicar a seguinte fórmula:
      • 45% (1ª aval.) + 40% (2ª aval.) + 15% (3ª aval.).
    2. Algúns departamentos poden establecer algún outro mecanismo de mellora polo traballado, pero sempre que beneficie o alumnado, e que se valore sobre 10 puntos.