Mil Primaveras máis para a nosa lingua, pola igualdade de xénero e a celebración da diversidade

Galería de imaxes do acto aquí.

Onte foi día de festa grande en Pontevedra para o IES de Soutomaior. O proxecto Falemos de ti e min, desenvolvido durante o curso pasado, subiu ao escenario do Pazo da Cultura de Pontevedra para recoller o Premio Mil Primaveras ao Mellor Proxecto Novo xunto con outras cinco iniciativas que procuran poñer en valor e fomentar a lingua e incrementar o seu uso e prestixio na sociedade galega: o Modelo Burela do IES Perdouro; o Desafío 48 h do IES María Casares de Oleiros; Youtubeir@s dos SNL de 13 concellos, as tres universidades e a Deputación da Coruña; Eu presumo de galego do IES de Melide; e GCiencia, o portal da divulgación da ciencia en galego.

Dende o IES de Soutomaior agradecemos a acollida e o cariño da CTNL, colectivo convocante dos galardóns, e do Concello de Pontevedra, anfitrión do acto, e felicitamos aos outros centros de ensino e proxectos premiados por seren modelos de boas prácticas e referentes para nós no ámbito da normalización lingüística.

Mais, sobre todo, queremos destacar a implicación e o compromiso do alumnado do noso centro no desenvolvemento de Falemos de ti e min: sen eles/elas, verdadeiros artífices e destinatarios/as, o proxecto non sería posible. Moitos parabéns e mil grazas!

DISCURSO DE RECOLLIDA DO PREMIO MIL PRIMAVERAS

Eloi Gestido de la Torre (coordinador do proxecto)

En nome das persoas que formamos parte do Proxecto Falemos de ti e min, agradecemos o premio e felicitamos á Coordinadora de Traballadores e Traballadoras de Normalización da Lingua pola creación dos Mil Primaveras.

Sentimos moito orgullo por compartir este recoñecemento con cinco proxectos de tanta calidade, e que ademais son exemplo claro do bo facer a prol da nosa lingua e cultura.

Este acontecemento permítenos tamén agradecer publicamente o esforzo e apoio de todas as persoas e institucións que fixeron posible o Proxecto Falemos:

• Especialmente, ímonos referir ao profesorado colaborador polo seu traballo e tantas horas e horas de dedicación,
    • e grazas, sobre todo, ao alumnado do instituto de Soutomaior, único protagonista deste proxecto e a quen vai dirixido realmente o premio.

Recibimos con moita ilusión este recoñecemento polo seu significado. Pero estarán de acordo connosco en que o maior premio será, sen dúbida, que os obxectivos do proxecto callen realmente no alumnado e que esta xeración e as futuras sexan quen de:

• Valorar a nosa lingua e cultura
    • Acadar a Igualdade efectiva entre homes e mulleres
    • E, dunha vez por todas, expresar con normalidade a diversidade

Moitas grazas

PRENSA

• "Seis proxectos reciben o premio "Mil Primaveras" pola posta en valor da lingua", Faro de Vigo (22-09-2019)
  • "Premio Mil Primaveras", La Voz de Galicia (22-09-2019).
  • "GCiencia recolle en Pontevedra o Premio Mil Primaveras", GCiencia (22-09-2019).

book | by Dr. Radut