O alumnado dos Clubs de Lectura avalía a experiencia e despídese ata o próximo curso

Ao longo do curso fomos dando boa conta da marcha dos diferentes clubs que se activaron este ano no noso instituto e que implicaron a rapaces e rapazas de todos os cursos arredor dos libros e a lectura, entendida esta coma un acto social, lúdico e compartido no que agromaron vivencias e emocións únicas.

Na mañá do luns 3 de xuño realizaron a sesión de avaliación final e completaron a enquisa un total de 32 participantes. Segundo as súas respostas, a experiencia foi moi positiva e parece que as boas sensacións os animará a repetir no curso que vén; de seguro que o boca a orella fará o resto e en setembro miraremos novas caras nos clubs. Se queredes coñecer máis polo miúdo a avaliación da actividade, non tedes máis que premer nesta ligazón.

Moitos parabéns ao alumnado participante! Vémonos en setembro!

book | by Dr. Radut