Gran participación do noso alumnado no Parlamento Xove

pxove

O alumnado de Bacharelato do IES de Soutomaior estreouse no Parlamento Xove 2019 con dous equipos que acadaron uns bos resultados na súa primeira participación neste torneo de debate que organiza a Dirección Xeral de Xuventude, Participación e Voluntariado. A fase clasificatoria tivo lugar durante esta fin de semana (15 e 16 de marzo) no centro Residencial Docente da Consellería de Educación en Culleredo.

Os equipos, que partiparon por vez primeira nun certame destas características como actividade complementaria da materia "Obradoiro de Habilidades Comunicativas", obtiveron uns resultados moi positivos. O equipo composto por Cecilia Alonso, Talía García, Alejandro Gómez e Marta Reguera gañou dous debates mais non pasou á fase final no desempate por puntos. O equipo composto por Judith Domínguez, Xiana Herrero, Rolando Lago e Paula Ramallo, acadou unha moi boa puntuación de 381 puntos sobre un total de 480, cunha media de 127 puntos nunha escala de 160, aínda que non gañou ningún dos debates que disputaron con centros que quedaron na parte alta da clasificación.

Os profesores Román Cerqueiro e Orlando Molares, coordinadores dos equipos, destacan a implicación e o traballo desenvolvido na fase previa de investigación sobre o tema de debate: "Deberiamos unificar as políticas de acollida de persoas refuxiadas en todos os estados membros da Unión Europea?". Ademais, amosan a súa satisfacción pola grande progresión que experimentou o alumnado ao longo do día conforme se ían sucedendo os debates, ademais da limpeza coa que competiron nunha xornada de convivencia e aprendizaxe con equipos chegados de toda Galicia. O alumnado, pola súa banda, gozou tanto da experiencia que xa pensa na edición do próximo ano.

Moitos parabéns, Cecilia, Judith, Talía, Alejandro, Xiana, Rolando, Paula e Marta! Estarmos orgullosos/as do traballo que fixestes e do ben que representastes o noso centro.

- "Alumnos de Soutomaior, en Parlamento Xove", artigo no Atlántico Diario, 24-03-2019.

book | by Dr. Radut