Distribución de máscaras

Achégase a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E)

Esterilla para Educación Física

O departamento de Educación Física estima oportuno que os alumnos veñan a educación física coa súa propia esterilla por razóns de hixiene e seguridade.
    Características da esterilla: tería que ser de máis de 7 mm de groso e que se poida enrolar.
    Existen posibilidades para mercala na comarca cun prezo aproximado de 7 euros.