Os alumnos de Música de 2º de ESO no Auditorio de Galicia.

O pasado 17 de Xaneiro, o alumnado de 2º da ESO, xunto coas profesoras de Música, asistiron a un concerto didáctico no Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela.

Nel, a Orquestra Sinfónica do Conservatorio Profesional de Música de Santiago e a Real Filharmonía interpretaron danzas, oberturas e marchas de Elgar, Ketelbey, Rossini, Chaikovski, Offenbach e Copland, baixo a batuta do mestre Diego García Rodríguez.

O alumnado deuse de conta de que coñecía máis música clásica da que pensaba, xa que recoñeceron a maioría das obras que tiveron a oportunidade de desfrutar en directo.

Ver  programa                                    Ver album de fotografías.

Alumnos de Música nun concerto en Santiago de Compostela.

O pasado 11 de outubro os/as alumnos/as de Música de 4º ESO, 1º e 2º Bach, asistiron a un concerto didáctico no Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela. Nel, tiveron o privilexio de ver e escoitar o piano preparado de John Cage, interpretado pola pianista estona Anne Tooming.

Ver álbum de fotografías.