Procedemento de admisión de alumnado para o curso 2018-2019. Entrega de documentación.

Rematado o prazo de entrega de solicitudes para a escolarización do ano académico 2018-19, informámos que aquelas persoas que solicitaron praza para o 1º curso de Bacharelato deberán entregar na Secretaría a documentación dos criterios alegados na solicitude para proceder á baremación, xa que se presentaron mais solicitudes que prazas se ofertan.

-Todos deberán traer un certificado do padrón municipal actual, con todos os membros da unidade familiar, e de ser o caso, outra documentación alegada (certificado traballo,etc).

Os días para entregar a documentación requerida abranguen dende o día 3 ao 10 de abril incluído.

Nos restante cursos non será necesario entregar ningunha outra documentación, xa que quedaron prazas vacantes.