You are hereEnglish Week para centros educativos

English Week para centros educativos

A Consellería de Educación fai unha convocatoria para seleccionar centros docentes non universitarios sostidos con fondos públicos dependentes desta consellería para participaren en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria e da ESO.

Cada centro poderá participar cun máximo de 25 alumnos e/ou alumnas do mesmo nivel educativo.

O obxectivo principal deste programa é proporcionar ao alumnado participante unha actividade de inmersión lingüística que lle permita mellorar as súas destrezas de comprensión e expresión oral en lingua inglesa, a través de actividades non só académicas senón tamén de carácter cultural, que servirán de reforzo ao programa ordinario do currículo dos alumnos e das alumnas.

Quendas:

quenda1

Os centros educativos presentarán as solicitudes obrigatoriamente por vía electrónica a través do formulario ED504F dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal.

O prazo para a presentación de solicitudes estará aberto ata o 1 de xullo de 2019.
Máis información no DOG do 23 de maio de 2019 e en www.edu.xunta.gal