Lingua e Literatura Española

Convocatoria extraordinaria de setembro

Adaptación da programación para o curso 2019-20

Boletíns para a recuperación das avaliacións suspensas 2019-20

Na adaptación da programación  en cumprimento do punto 6.1 das “Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20, nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia", o Departamento de Lingua castelá estableceu que o procedemento para a recuperación de avaliacións suspensas consistiría na entrega duns boletíns de reforzo. Nos arquivos adxuntos poden atopar os boletíns dos distintos niveis.

Para máis información sobre a valoración e corrección destes boletíns, poden acceder ao documento de adaptación da programación premendo no seguinte enlace:

Torneo de Debate Académico

En colaboración co Departamento de Filosofía, o noso departamento traballou con dous grupos de alumnos de 4º da ESO e 1º de Bacharelato que participaron na II edición do Torneo de Debate Académico de Galicia da Fundación Barrié. Tanto profesores como alumnos quedaron moi satisfeitos do traballo realizado.

Premendo no arquivo adxunto pódense ver algunhas fotos dos dous equipos representantes do IES A Sardiñeira.

Outros