Presentación

O IES A Sardiñeira de A Coruña é un centro público de ensino secundario cunha matrícula algo inferior ós cincocentos alumnos -ESO, Bacharelato, e Ciclos Formativos da Familia Química- e un claustro de 65 profesores.

NOVAS DO CENTRO

• Os departamentos de Francés, Lingua galega e Xeografía e Historia realizaron unha saída didáctica o martes 27 de novembro a Santiago de Compostela. Nesta saída fixeron as seguintes actividades: Obra de teatro en francés 20.000 lieus sous le mers, de Jules Verne. Visita á Cidade da Cultura. Roteiro polo casco histórico de Santiago. Fotos.
  •
  • O alumnado e profesorado do IES A Sardiñeira colaborou como voluntarios na recollida de alimentos para os Bancos de Alimentos do pasado venres 30 de novembro dentro do programa de Proxecta: Rede de centros solidarios da Consellería de Educación. Fotos.
  • Emprendemento en FP
  •
  • Presentación da actividade do IX "Día da ciencia en galego.