Presentación

O IES A Sardiñeira de A Coruña é un centro público de ensino secundario cunha matrícula algo inferior ós cincocentos alumnos -ESO, Bacharelato, e Ciclos Formativos da Familia Química- e un claustro de 65 profesores.

NOVAS DO CENTRO

• Calendario de matriculación.
  •
  • Horario oferta modular curso 2017-18.
  •
  • O alumnado da materia de Plástica de 3º e 4º de ESO do noso centro elaboraron tres vídeos que forman parte da campaña da concellería de Medio Ambiente do concello da Coruña para concienciar de cara a noite de San Xuan. Estes videos son parte dos diferentes traballos que fixeron dentro do programa "Móllate". Ver.
  •
  • Magníficos resultados de selectividad 2017. Ver.
  • Calendario Fin de Curso en ESO e Bacharelato
  • Data finalización das clases : venres 23 de xuño

Entrega de boletíns: Martes 27 de xuño ás 10:00 horas

Revisión de exames co profesorado: Martes 27 de xuño de 10:30 horas a 11:30 horas

Presentación de reclamacións por escrito ante a dirección do centro: do 27 ata as 10:00 horas do día 29 de xuño

Resolución das reclamacións e comunicación aos interesados: 29 de xuño as 12:00 horas

• Este curso 2017-18 teremos dúas FP Dual: unha con Repsol e outra con Estrella de Galicia. Información.
  •
  • Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.
  • Programa de Becas FEUGA