Presentación

O IES A Sardiñeira de A Coruña é un centro público de ensino secundario cunha matrícula algo inferior ós cincocentos alumnos -ESO, Bacharelato, e Ciclos Formativos da Familia Química- e un claustro de 65 profesores.

NOVAS DO CENTRO

• Na reunión do Consello Escolar do 4 de abril de 2017, aprobouse a posta en marcha do servicio de Mediación para a resolución de conflictos. Este servicio está a disposición da comunidade educativa do centro dende o 5 de abril de 2017. Para ver a información relativa tedes un enlace na barra lateral dereita.
  •
  • O Concello da Coruña abrirá o luns 3 de abril o prazo para a inscrición no programa BOLSAS EUROPA FP-PROXECTO ACOREUROPA VI.1ª CONVOCATORIA, que permitirá que 25 titulados de ciclos medios de FP poidan facer prácticas formativas de tres meses de duración en empresas de Irlanda, Italia, Portugal, Austria e Francia. Inscripciones en la web: www.edu.coruna.es Más información.
  •
  • Fotos da VII Feira de Ideas Empresariais.
  •
  • Para poder ver todo o relacionado coas actividades do Centro, debédesvos dirixir sempre á sección de actividades extrescolares e complementarias.
  •
  • Prazos para inscribirse en bacharelato.
  • Programa de Becas FEUGA