Presentación

O IES A Sardiñeira de A Coruña é un centro público de ensino secundario cunha matrícula algo inferior ós cincocentos alumnos -ESO, Bacharelato, e Ciclos Formativos da Familia Química- e un claustro de 65 profesores.

NOVAS DO CENTRO

• Graduación 2º Bacharelato.
  •
  • Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.
  •
  • O vindeiro 31 de maio realizarase o programa “ Hoy por Hoy” A Coruña desde a biblioteca do noso centro presentado por Mayte Gonzáles e o noso alumnado que participa nun obradoiro de periodismo inscrito nos Contrato-Programa da Consellería de Educación. Teremos un coloquio sobre “ A Mediación como ferramenta de resolución pacífica de conflitos” na que participarán alumnado mediador do noso centro.Tamén participamos na elección dunha das entrevistadas que será María García antigua alumna do centro e concelleira de Medio Ambiente. Na entrevista farase fincapé na súa etapa de estudante e como comezaron a interesarlle a ecoloxía e a política. O programa será de 12:30 horas a 14:00 e asistirán como público o alumnado do obradoiro de periodismo, o alumndo mediador e o alumnado voluntario da biblioteca.
  • Calendario actividades letras galegas
  •
  • Desde o luns 15 ata o venres 26 de maio están organizadas charlas, concertos, maratón de lectura e outras actividades polo equipo de dinamización da biblioteca e lingüística do noso centro co gallo do Día das Letras que se celebra o 17 de maio.
  • Programa de Becas FEUGA