Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Mércores Febreiro 12, 2020

Neste día o  Departamento de francés organiza a Chandeleur 2020.
Esta festa, moi popular en Francia, é a ocasión para reunirse, comer crêpes e organizar actividades entorno a esta tradición francesa . O departamento de francés fará diferentes actividades lingüísticas e culturais para o alumnado.

Venres Febreiro 14, 2020

Os departamentos de francés e latín e grego organizan para este día un intercambio de cartas de amor entre alumnado de distintos niveis que estarán escritas en latín ou francés.

Martes Febreiro 18, 2020
Start: 18/02/2020 14:03

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Microorganismos e resistencia aos antibióticos " de Carmen Coronado Carvajal para o noso alumnado de ciclos formativos.

Start: 18/02/2020 14:07

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Que fan os átomos cando non miramos?" para o noso alumnado de 2º de ESO.

Xoves Febreiro 20, 2020

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Non hai nada ... o non o ves"  de Alatzne Carlosena Zubienta para o noso alumnado de 1º curso do ciclo medio e 1º curso do ciclo superior de LACC.

Venres Febreiro 21, 2020

Neste día, a partir das 11:35 h o noso alumnado e profesorado participará nun Concurso de Disfraces.

Luns Marzo 02, 2020

O alumnado de 1º de ESO asistirá a un encontro con Fernando Lalana organizado polo departamento de Lingua Castelá dende as 10:00h ata as 11:35h

Martes Marzo 03, 2020

O alumnado de 3º de ESO asistirá a unha visita guiada polo museo de Belas Artes da Coruña  desde as 11:00 h ata as 13:30 h. Esta visita está organizada polo departamento de Xeografía e Historia.

Xoves Marzo 05, 2020

O alumnado de 4º de ESO que cursa a materia de "Iniciación á actividade emprendedora" visitará a un notario para coñecer todos os trámites necesarios para a creación e rexistro dunha empresa. Esta visita está englobada dentro do proxecto PROEM.

Martes Marzo 10, 2020

O departamento de Lingua Galega e o profesorado dinamizador da Biblioteca organizan esta conferencia para o alumnado de 2º de ESO. Esta actividade realizarase as 16:30 h

Xoves Marzo 12, 2020

Para conmemorar o Día da Muller o departamento de Normalización Lingüística  organiza a proxección e posterior coloquio coa autora dun documental de Rosario Sarmiento sobre a presenza da muller no Arte.

Está organizado para o alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e terá lugar  desde as 8:45 h ata as 10:25h.

Venres Marzo 13, 2020

Un total de 6 alumnos e alumnas de 2º de ESO asistirán desde as 13:00 h ao Concurso de relato corto "Cocacola" acompañados do profesor de Lingua Castela, Alfredo Blanco.