Plástica

FECHAS DE EXÁMENES PARA RECUPERAR EPV PENDIENTE DE OTROS CURSOS. CURSO 2022-2023

EL DÍA DEL EXAMEN SE ENTREGARÁ EL CUADERNO DE EJERCICIOS, TENDRÁ UN PESO DEL 20 %, LA PRUEBA TEÓRICO-PRÁCTICA TENDRÁ UN PESO DEL 80%.

17/11/2022

23/02/2023

25/05/2023

Aula de Educación Plástica,Visual y Audiovisual.

ROCEDIMIENTO DE SEGUIMIENTO, RECUPERACIÓN Y EVALUACIÓN DE LAS MATERIAS PENDIENTES DE OTROS CURSOS.

O alumnado con esta materia pendente poderá recuperala seguindo un plan de reforzo ao que o alumnado terá acceso, preferiblemente, a través da aula virtual do centro. Tendo en conta as necesidades do alumnado, os materiais dixitais poden ser complementados cun caderno de actividades en formato físico.

O profesorado poderá realizar un seguimento continuo do plan e do alumnado a través da aula virtual, ou mediante reunións presenciais convocando ó alumnado a través da aula virtual e especialmente a través dos titores que poden servir de estímulo para non abandonar estas materias que non se cursan.

A avaliación levarase a cabo nas datas indicadas e feitas públicas desde o centro, a través de entregas de unha proba teórico-práctica e de traballos que serán recollidos de xeito físico o día do exame. É importante que se cumpran as instrucións dadas polo profesorado en canto a formato (caderno, carpeta, traballos soltos, dixital...) técnicas, materiais, etc., e que sexan entregados nas datas indicadas, xa que iso será tido en conta á hora da consecución dos indicadores de logro.

O caderno de traballos terá un peso porcentual do 20%.

A proba teórico-práctica terá un peso porcentual do 80%

A nota final consistirá na media das 3 entregas ou avaliacións, segundo un peso en evolución crecente, que permitirá ao alumnado unha progresividade na adquisición das competencias requiridas para superar a materia:

- 1ª entrega: 30%

- 2ª entrega: 30%

- 3ª entrega: 40%

PROBA FINAL:

De non superar a materia a través das entregas periódicas, o alumnado poderá presentarse a unha proba final, que consistirá nunha proba teórico-práctica.

ALUMNOS CON LA MATERIA PENDIENTE

LOS ALUMNOS CON LA MATERIA PENDIENTE DE OTROS CURSOS, TENDRÁN EL EXAMEN EL 9 DE MAYO A LAS 17:30.

ALUMNOS CON LA MATERIA PENDIENTE

LA PRUEBA PARA RECUPERAR LA MATERIA SE REALIZARÁ EL LUNES 9 DE MAYO DE 17.30 A 19.00

ALUMNOS CON LA MATERIA PENDIENTE DE OTROS CURSOS.

O caderno de traballos terá un peso porcentual do 20%.

A proba teórico-práctica terá un peso porcentual do 80%

- 1ª entrega: 30%

- 2ª entrega: 30%

- 3ª entrega: 40%

PROBA FINAL:

ALUMNOS CON LA MATERIA PENDIENTE. EXAMEN DE JUNIO. PRUEBA EXTRAORDINARIA

FECHA DEL EXAMEN PENDIENTE DE FIJAR POR LA JEFATURA DE ESTUDIOS.