« Week of Febreiro 17, 2020 »
Start: 18/02/2020 14:03

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Microorganismos e resistencia aos antibióticos " de Carmen Coronado Carvajal para o noso alumnado de ciclos formativos.

Start: 18/02/2020 14:07

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Que fan os átomos cando non miramos?" para o noso alumnado de 2º de ESO.

all day

Dentro do ciclo de Conferencias de Divulgación Científica englobadas na acción do Contrato- Programa "Mellora para a consecución da Excelencia", o grupo dinamizador da biblioteca xunto cos departamentos de Física e Química e Química de ciclos organizan esta charla "Non hai nada ... o non o ves"  de Alatzne Carlosena Zubienta para o noso alumnado de 1º curso do ciclo medio e 1º curso do ciclo superior de LACC.

all day

Neste día, a partir das 11:35 h o noso alumnado e profesorado participará nun Concurso de Disfraces.