Benvid@senvid@s á plataforma Moodle do IES A Sardiñeira. Nela queremos por a disposición dá comunidade educativa recursos para facilitar as tarefas de ensinanza e aprendizaxe. Calquer profesor/a do Centro pode xestionar o/os seu/s curso/s on-line. Asi mesmo calquer alumn@ pode darse de alta no curso que desexe.

tags

NOVAS DO CENTRO

• O Concello da Coruña abrirá o luns 3 de abril o prazo para a inscrición no programa BOLSAS EUROPA FP-PROXECTO ACOREUROPA VI.1ª CONVOCATORIA, que permitirá que 25 titulados de ciclos medios de FP poidan facer prácticas formativas de tres meses de duración en empresas de Irlanda, Italia, Portugal, Austria e Francia. Inscripciones en la web: www.edu.coruna.es Más información.
  • Oferta trabajo Applus. Ver.
  • Manual de Moodle 2.6. Ver
  • Se agradecería que los usuarios, profesores y alumnos, tuviesen una fotografía en su perfíl. Nos facilitaría las cosas a tod@s.