Probas extraordinarias de setembro

INSTRUCCIÓNS E ASIGNACIÓNS DE AULAS PARA AS PROBAS PRESENCIAIS DE SETEMBRO

ADAPTACIÓN DAS PROBAS PRESENCIAIS DA COVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRRO Á NOVA SITUACIÓN POLA COVID-19

Para a realización das probas presenciais de setembro todo o alumnado deberá levar a máscara posta ademais de traer unha de reposto e un bote de xel hidroalcólico persoal así como o material de traballo propio, bolígrafos, calculadora, compás, regras, portátil... que sexa necesario para cada proba, non se permite o préstamo de material escolar desde o centro e tampouco entre o alumnado, polo que o non cumprimento destas medidas será causa para a non realización da proba.

Unha vez finalizado o exame o alumnado deberá limpar e desinfectar o seu posto de traballo.

Para axilizar as entradas e saídas do centro e evitar aglomeracións no exterior do mesmo o alumnado e as familias deberán ler os documentos adxuntos para acceder directamente á aula que teña asignada en función da proba.

Para acceder a toda a información preme sobre o que corresponda:

CALENDARIO DE PROBAS DO ALUMNADO CON ASIGNACIÓN DE AULAS

CALENDARIO DE SETEMBRO ALUMNADO