eTwinning

Traballos do proxecto e-twinning no curso 2009-2010

No arquivo pdf adxunto podedes ver os traballos realizados polos alumnos de 4º de ESO como proxecto e-twinning con alumnos dun centro de Polonia ao longo do curso 2009-2010.

logo

eTwinning atópase dentro do Programa de Aprendizaxe Permanente , posto en marcha en xaneiro de 2007 e que está previsto que remate no 2013. Conta na actualidade con máis de 24.000 centros escolares rexistrados en Europa dos cales máis de 2.800 son españois, entre os que se atopa o IES San Tomé de Freixeiro.

Consiste en crear un hermanamiento escolar entre dous ou máis centros educativos de países distintos pertencentes a UE a través de Internet, de maneira que aprendan un do outro, compartan puntos de vista e creen lazos de amizade.