novas

Benvida

Benvidos/as á web do IES San Tomé de Freixeiro

Fachada del IES Santo Tomé de Freixeiro vista desde la calle Gran Vía

Gran Vía s/n C.P : 36210 - Vigo, Pontevedra.

Tfno 986231667

• MATRÍCULAS  - PAGO DO SEGURO ESCOLAR - BANCO SANTANDER:

Antes de formalizala matrícula nas oficinas do instituto, o alumnado que se matricula en 3º curso ou superiores deberá abonar a cantidade de 1,12 euros en concepto de seguro escolar, entregando o resgardo do pagamento xunto co sobre de matrícula. Poden facelo en calquera oficina do BANCO SANTANDER, no número de conta que aparece no sobre de matrícula, facendo constar o nome completo e o curso.

• MATRíCULA CURSO 2018/2019
  1. INFORMACIÓN
  2. IMPRESOS
  • FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO
  1. INFORMACIÓN
  2. SOLICITUDE

Curta historia do Instituto e o seu entorno

Segundo o último censo, ten 5.766 veciños Antiguamente, a zona estaba atravesada polos catro principais viais que tiña a cidade a comezos do XX: Regueiro, Pozo Peinado, Os Anxeles e Seara. A realiazación da GranVía, que discorre a través de boa parte da parroquia, supuxo o gran

leer todo

Na tarde do 18 de xuño o noso compañeiro e xefe do Departamento de Grego e Latín presenta o seu novo libro "Los jinetes del mar", no paraninfo do IES San Tomé de Freixeiro, acompañado por Fernado Otero, Ricardo Soto e numeroso alumnado que quixo colaborar na posta en escea do profesor. Noraboa, Fernando. Orgullosos de terte entre nós.