Matrícula ABAU. Convocatoria extraordinaria 2020-2021

O alumnado realizará a matrícula na secretaría do centro do 28 ao 29 de maio para o que deberá entregar:

1. Impreso de matrícula: coa indicación das materias das que se desexa examinar.
  2. Xustificante de pagamento das taxas da ABAU, só no caso de efectuar o pago presencialmente na entidade bancaria.
  3. Xustificante de pagamento das taxas para a expedición do Título de bacharel.
  4. Fotocopia do DNI.

- ABOAMENTO DAS TAXAS DA ABAU

Todo o alumnado poderá facer o aboamento das taxas da ABAU de forma telemática ou de forma presencial:

1. Pagamento de forma telemática: é preciso estar prematriculado, polo que o alumnado terá que vir en primeiro lugar ao centro a formalizar a prematrícula para, a continuación, poder efectuar o pagamento a través da pasarela de nerta aquí poner el enlace a las instrucions adjuntas. Instrucións
  2. Pagamento de forma presencial: cubrir e imprimir o Impreso para pagamento das taxas  e pagar na entidade bancaria.

- ABOAMENTO DAS TAXAS PARA A EXPEDICIÓN DO TITULO DE BACHAREL: Consultar Instrucións

O alumnado que teña dereito a redución ou exención dos prezos públicos, deberá entregar o xustificante que acredite a bonificación (título de familia numerosa, persoal das universidades do SUG...)

Instrucions_Pagamento_Taxas_Titulos.pdf690.2 KB
Instrucións_pago_taxas_abau_nerta_2021.pdf275.72 KB