Outras

Cinexornal 0

Cando remata o ano, comezamos un novo boletín, exclusivo para recomendacións fílmicas. Que este Cinexornal 0 sexa o punto de partida dunha longa serie porque as artes do cine son longas por máis que a vida sexa breve.

Muller e ciencia: feminino e plural

Muller e ciencia concordan en xénero, é o que nos demostra Las chicas son de ciencias.

Desde Agnodice, muller que tivo que colocarse a careta de home para poder alcanzar o

seu soño de ser médica ata a madrileña María Teresa Toral, química e farmacéutica

represaliada, pasando por Ángela Ruíz Robles, leonesa precursora do libro electrónico,

foron moitas as mulleres pioneiras que escribiron páxinas gloriosas no libro da ciencia.

A piques de rematar novembro, mes da ciencia na biblioteca escolar, recomendamos

esta lectura divulgativa para coñecermos mellor a contribución feminina á ciencia.

CÍVICO, Irene e PARRA, Sergio, Las chicas son de ciencias. 25 científicas que

cambiaron el mundo, (ilustrado por Nuria Aparicio), Penguin Random House,

Barcelona, 2018 (1ª ed., 3ª reimpresión), 115 pp.

"Entre tonos de gris" de Ruta Sepetys

Entre tonos de gris

Ruta Sepetys

Corre o mes de xuño de 1941 en Kaunas (Lituania). Lina, de quince anos, está a preparar o seu ingreso nunha escola de arte. Ten por diante todo un verán cheo de posibilidades para unha moza da súa idade. De súpeto unha noite, a plácida vida dela e a da súa familia librocambia cando a policía secreta soviética irrompe na súa casa deténdoa xunto coa súa nai e o seu irmán. O seu pai, un profesor universitario, desaparece a partir dese día. Lina relata a longa e ardua viaxe que emprenden, xunto a outros deportados lituanos, ata os campos de traballo de Siberia. A súa única vía de escape é un caderno de debuxo onde plasma a súa experiencia, coa determinación de facer chegar ao seu pai mensaxes para que saiba que seguen vivos. Tamén o seu amor por Andrius, un mozo ao que apenas coñece pero a quen non quere perder, lle infunde esperanzas para seguir adiante. Este é o inicio dunha longa viaxe que Lina e a súa familia terán que superar valéndose da súa incrible forza e vontade por manter a súa dignidade. Pero é suficiente a esperanza para mantelos vivos?

Le aquí o inicio da novela