Entrega de libros da ANPA do IES

A ANPA* do IES San Paio notifica ás familias as entregas do seu banco de libros.

PÓDESE VER MELLOR E DESCARGAR ESTE DOCUMENTO FACENDO CLIC NO FICHEIRO ADXUNTO

*Aproveitamos para comunicar que o nº de teléfono de contacto coa ANPA é o 626 48 84 50

CALENDARIO FINAL DE CURSO 17-18

Consulta aquí o calendario final de curso

CONVOCATORIA ASEMBLEA XERAL AMPA SAN PAIO, CURSO 2017-2018

BECAS MEC

Convocadas becas e axudas para estudar bacharelato ( prazo de presentación de solicitudes finalizará o 03/10/2017) e becas e axudas para alumnos/as con necesidade específica de apoio educativo (prazo de presentación de solicitudes finalizará o 28/09/2017). Para máis información pinchar aquí.

Listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas para adquirir libros de texto e material escolar

Teñen dereito ao vale para a adquisición de material escolar aquelas persoas solicitantes e matriculadas ás que se lle conceden 6 ou máis libros.

Poden pasar a recollelo a partir do día 16 de xullo presentando o DNI da persoa solicitante.

IMPORTANTE: A relación de libros adxudicados coñecerase en setembro, cando se publique o listado definitivo.

solicitudes admitidas

solicitudes  excluídas

SEMANA DA FROITA FRESCA

O Centro acolleuse un ano máis ao programa de froita fresca patrocinado polo Fondo Galego de Garantía Agraria, polo que todo o alumnado de ESO terá gratuitamente unha peza de froita para comer durante o recreo.

A primeira semana deste programa abarca desde o luns 23 ao venres 27 de xaneiro.

Comunicado da ANPA. Recollida de libros 2013-14

Para ler o comunicado, preme aquí ou no ficheiro adxunto

Comunicado da ANPA. Asemblea Ordinaria

Para ler a convocatoria preme aquí ou no ficheiro adjunto.

Libros de texto curso 2015-2016

Para ver a relación de libros de texto para o curso 15-16 preme aquí.