Alumnado

Presentación do Curso e da Materia

Para estas dúas primeiras semanas temos un cometido moi interesante: a presentación de cada un de nós.

Premede no vídeo e saberedes algo máis das primeiras tarefas da materia e MANS Á OBBRA!!!!

FELIZ COMEZO!

Amalia Otero ;)

CAMPIONAS NO IES - GALA DO DEPORTE TUDENSE

Parabéns a LUCÍA PORTELA e a LARA FEIJOO!!!!

Acto de fin de curso 2º BAC. Curso 15/16

O martes 24 de maio foi a entrega de notas e o acto de fin de curso de 2º BAC.

O IES San Paio felicita a todo o alumnado que acadou o título de Bacharelato na

avaliación ordinaria ou que, nun último esforzo, o acadará na avaliación

extraordinaria de setembro.

Queremos tamén felicitar ás seis alumnas e alumnos que recibiron matrícula de

honra:

Mariña Álvarez Castaño

Ana Copena Soutelo

Patricia Guerra Balboa

Alfonso Lorenzo Fernández

Mar Rodríguez Troncoso

David Solleiro Durán

Bo traballo! Parabéns a todas e todos.

Matrículas de honra

Premio Excelencia Académica a Sergio Martínez Domínguez

A vicerreitora de estudantes da Universidade de Vigo informou ao IES San Paio de que o antigo alumno deste centro Sergio Martínez Domínguez (en 2º BAC-A no curso 2014-2015) recibiu un Premio de Excelencia Académica para estudantes que se matriculan por primeira vez en titulacións de grao da Universidade de Vigo.

O IES San Paio felicita a Sergio e transmítelle os parabéns de todo o profesorado!!

Sergio Martínez Domínguez

Probas de acceso a grao medio e grao superior: Convocatoria 2016

Información xeral das probas de acceso a grao medio

Aquí podes consultar as partes das que consta o exame, respostas ás preguntas máis frecuentes,

contidos e criterios de avaliación das probas, materiais didácticos para preparas as probas e

información sobres os prazos e lugares de presentación das solicitudes.

Modelos de exames

Aquí podes consultar os modelos de exame das convocatorias anteriores 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 e 2015.

Información xeral das probas de acceso a grao superior

Xa volvemos de Andorra!!!!

Entra no noso blogue e séguenos día a día..

Necesitamos ánimos, deixa os teus comentarios. O mellor comentario será premiado cunha sorpresiña...

Que estudar e onde?

Se desexas saber onde podes estudar un determinado ciclo formativo, ensinanzas artísticas, deportivas ou unha carreira universitaria podes empregar o buscador que aparece na web do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte. Na páxina tamén atoparás información sobre os prazos de matrícula, documentación necesaria e notas de corte.

Na web de FP do portal de educación podes consultar a Oferta da Formación Profesional en Galicia

A través do Rexistro de universidades, centros e títulos (RUCT) pode obter a información máis relevante sobre as universidades, centros e os títulos que conforman o sistema universitario español, no que constan inscritos os novos títulos de Grao, Máster e Doutoramento oficiais. Ademais, o RUCT ten carácter público e de rexistro administrativo, e foi concibido como un instrumento en continua actualización.