Bolsas e axudas

Ligazóns

Bolsas, Axudas e Premios. Portal Educativo da Consellería de Educación.

Bolsas, Axudas e Subvencións para estudar na Educación Secundaria Obrigatoria. Portal do Ministerio de Educación.

Bolsas, Axudas e Premios para alumnado de Bacharelato Portal do Ministerio de Educación

AXUDASLE: publicadas as listaxes provisionais de seleccionados/as e de suplentes

Adxúntase o oficio de remisión correspondente ao disposto no artigo 15.3 daOrde do 2 de febreiro de 2017 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 27/02/2017), unha vez rematado o prazo establecido no artigo 15.2 desta Orde de convocatoria:

Así mesmo, as listaxes, así como as instrucións correspondentes, poderán consultarse na web da convocatoria ( http://www.edu.xunta.es/axudasle ).

RESOLUCIÓN Bolsas e bolsas para estudantes nos niveis de post-obrigatoria. (Bacharelato)

Resolución da convocatoria 2016 - 2017 PDF

Data de publicación na web: 2017/03/05

O prazo para a presentación de recurso de reposición por parte do alumnado comenza o 4 de maio e remata o 5 de xuño de 2017.

RESOLUCIÓN Bolsas e bolsas para estudantes con necesidades educativas específicas

Resolución Archivo PDF

Fecha de publicación en la web: 03-05-2017

Listaxes de admitidos/Non admitidos - Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017 - Axudasle

Neste enlace  podedes, consultar as listaxes de admitidos ou non, correspodente ás axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. (DOG do 27/02/2017)

Convocadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

• O prazo para a presentación de solicitudes será do 28 de febreiro ata o 27 de marzo (incluído)

• A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle.

Publicada a LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO (1º e 3º ESO) do Fondo Solidario da Xunta de Galicia.

Publicada a listaxe inicial coa

adxudicación definitiva de libros de texto

pertencentes ao Fondo Solidario de Libros da Xunta de Galicia.

O alumnado de 1º e 3º de ESO recibirá todos os libros que aparecen no seu apartado, incluídos os manuscritos. Estes últimos teñen que ser mercados polo centro.

A data de entrega dependerá de cando estean dispoñibles todos os libros e para todo o alumnado beneficiario. En canto sexa posible, será comunicada ao alumnado e ás familias e publicarase na web do Instituto.

DEVOLUCIÓN LIBROS DE TEXTO - ALUMANDO DE E.S.O.

Para todo o alumnado que teña libros emprestados (2º e 4º de ESO) ou libros comprados a conta do Vale da Axudas de Libros de texto da Xunta de Galicia (1º e 3º de ESO):

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DE TEXTO:

MÉRCORES 7

na Biblioteca II

1º e 2º de ESO: ás 10.00 h.

3º e 4º de ESO: ás 11.00 h.

IMPORTANTE: Recordamos que as persoas beneficiarias de libros procedentes do fondo solidario do centro ou de axudas para adquirir libros de texto terán como obriga a devolución dos libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2015/16. A falta de devolución será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2016/17.

Bolsas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo - MEC

Prazo para solicitudes das Bolsas e Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo - MEC:

dende o  08 de agosto de 2016 ata o 29 de septembro de 2016

Toda a información e formulario de solicitude premendo aquí: