Xefatura de estudos

PROBAS DE ACCESO A CICLOS 2021

A Consellaría de Educación convocou as probas para ciclos formativos.

Os prazos son os seguintes:

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao superior: o prazo de inscrición será entre os días 18 de febreiro e 3 de marzo de 2021.
Realización da proba:15 de abril de 2021.

• Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: o prazo de inscrición será entre os días 15 e 26 de marzo de 2021.

Realización da proba:  27 de maio de 2021.

CALENDARIO DAS PROBAS

+ INFO

ENTREGA DE NOTAS SETEMBRO: DÍA, HORARIO, LUGAR E INSTRUCIÓNS VARIAS

O vindeiro LUNS 7 DE SETEMBRO convocamos ao alumnado de todos os cursos (salvo 2BAC) para levar a cabo as tarefas que se detallan a continuación:

1. ENTREGA DOS BOLETÍNS DE NOTAS, nas seguintes horas e lugares (pregamos puntualidade):

2. DEVOLUCIÓN AO CENTRO DOS LIBROS EMPRESTADOS POLO FONDO LIBROS para este curso 2019-20.

• O alumnado que tivo libros de texto de Fondo Libros da Xunta (non os da ANPA!) terá que traelos ese mesmo día (borrados e limpos). O titor/a, tras a entrega de notas, comprobará a devolución e despois acompañará ao alumnado para a súa entrega a membros do equipo directivo en Biblioteca II, recibindo un impreso de confirmación da devolución para levar a casa.
  • Non confundir cos libros prestados pola ANPA, que devolveranse no día e forma que esta indique.

3. OUTROS.

• O alumnado con libros emprestados pola Biblioteca do IES, deberá pasar a devolvelos ese día.
  • Os ordenadores de Edixgal (1ºESO) non se devolverán ao centro ata o remate do vindeiro curso 2020-21.
  • É imprescindible:
    • ENTRAR NO CENTRO COA MÁSCARA POSTA.
    • USAR OS DISPENSADORES DE HIDROXEL dispostos na entrada do centro e aulas.
    • Manter en todo momento as DISTANCIAS DE SEGURIDADE.

Moitas grazas.

CONVOCATORIA ABAU 2021

Aquí podedes consultar a Convocatoria Ordinaria das ABAU 2021.

Máis información no departamento de orientación e na páxina da CIUG

PENDENTES 2021

Nos próximos días iranse engadindo distintas materias. Podedes consultar dúbidas cos xefes ou xefas do departamento.

MATERIA DATA HORA  CONTACTO
INGLÉS 27 de abril (2º BAC) 25 de maio(ESO)

alejandra.ingles.sanpaio@gmail.com

BIOLOXÍA- XEOLOXÍA 30 de abril(2º BAC) 28 de maio (ESO)na biblioteca  12:45 evabioprofe@gmail.com
EPV  28 de maio (ESO)na aula de debuxo 10:25 cristinarodrigueztics@gmail.com
FÍSICA E QUÍMICA 26 de maio (ESO) 16:20
XEOGRAFÍA E HISTORIA 31 de maio (ESO)no salón de actos 12:45

Por motivo da situación no centro, as probas de ESO quedan adiadas ata novo aviso.

Pílulas docentes para o ensino virtual e inclusivo

Compartimos con todos vós estes documentos (unha presentación genial.ly e un arquivo adxunto) que pretenden ser unha axuda ao profesorado co fin de minimizar as barreiras, neste caso curriculares e dixitais, que o noso alumnado -sobre todo aquel con dificultades- pode atopar no estudo telemático na casa.

Como se explican nos documentos adxuntos, neste momento cómpre priorizar o envío de poucas tarefas pero de calidade e inclusivas (co obxectivo de afianzar contidos e desenvolver competencias) a mandar moita información á que o alumado non é quen de dar resposta.

Estas vacacións de Semana Santa poden servirnos para descansar (ben merecido o temos) e para reflexionar na optimización do noso tempo, traballo e recursos e, sobre todo, pensar que o noso alumnado (e nós) está a aprender moitas leccións de vida fóra do curricular e iso xa é un dos obxectivos da Educación.

E como non pode ser doutro xeito, o primordial é que emocionalmente esteamos o máis estables e tranquilxs posible para poder dar o mellor de nós.

Felices vacacións e moita saúde!

MATERIAS 2º BAC A

LC LG MAT

ECO

ING

FRAN  TIC II BIO
HESP HMUS FIS RELI
MEN  QUIM DEB ART  CUCI
PSICO

DEB TEC

TECN. IND II

Fai clic en cada materia para acceder ao sitio.

MATERIAS 2º BAC B

LC LG MAT

ECO

ING

PSICO  TIC II BIO
HESP HMUS FIS RELI
MEN  QUIM DEB ART  TECN. IND. II

Fai clic en cada materia para acceder ao sitio.